Zamieszczone przez perfex









Palone 650ccm, 4 cylindry z kopajki i z rozrusznika
Stary ale wariat 

. 2 cylindrowa V-ka 1000 ccm, prawie 100KM i prawie 100Nm momentu z ładnym pierdyknięciem od dołu (na mokrym asfalcie na 3cim nawet 4 biegu ze słabą oponą, tylne koło przy około 80 - 90 km/h potrafi pójść "bokiem" i można się niemiło zaskoczyć). Bardzo wygodny, ładowny i sprytny motorek do dalszych wojaż, bardzo komfortowo połyka kilometry. Pancerny i jeździ po czarnym jak i po szutrach
Zloty środek 

Zlikwidowano ten przywilej 
Po prostu np tydzień przed wygaśnięciem aktualnej polisy OC wypowiadasz umowę, nowej nie zawierasz i nie płacisz OC, ale też wyjechać na drogi publiczne nie możesz
Sporo ubezpieczycieli o tym fakcie nie chce informować, bo za każdą nową umowę mają profity..... W moje okolicy jest kolekcjoner, który ma przeszło 100 szt odrestaurowanych motocykli, prawie wszystkie są zarejestrowane na białe tablice i OC nie płaci bo wszystkimi nie jeździ. Płaci tylko za kilka, którymi wyjeżdża na drogi.
Jeszcze ma tarcze nienawiercane (późniejsze już miały)
Zlicza kilometry do 99 999 i znowu pokazuje 00 000
Przy badaniu technicznym gdy mi się wyzeruje, diagnosta może mi zarzucić cofanie licznika 


Odpala się łatwiej niż SHL 175 ccm 



Po prostu np tydzień przed wygaśnięciem aktualnej polisy OC wypowiadasz umowę, nowej nie zawierasz i nie płacisz OC, ale też wyjechać na drogi publiczne nie możesz
Sporo ubezpieczycieli o tym fakcie nie chce informować, bo za każdą nową umowę mają profity..... W moje okolicy jest kolekcjoner, który ma przeszło 100 szt odrestaurowanych motocykli, prawie wszystkie są zarejestrowane na białe tablice i OC nie płaci bo wszystkimi nie jeździ. Płaci tylko za kilka, którymi wyjeżdża na drogi.
Komentarz